lördag 24 augusti 2013

Jag har haft besök.

Men?
Vadå?

Är det här min blogg? 

Nu har hon varit i farten igen. Dottern Sassa antar jag.
När hon inte har ngt att göra ger hon sig på min blogg. 
Det var ett tag sen den blev grön.

Grönt är vad det är ute än. Inte ett gult löv i sikte.
Men nu i morse var det bara 2,2  uppe vid Axamo där vår väderstation ligger. Samtidigt hade de + 14 på Koster.Tala om att Jönköping är ett köldhål. I varje fall Axamo. Varför inte flytta ner avläsningsstationen till tätorten. Folk kan ju tro att Jönköping är rena Sibirien.

I dag ska jag pyssla färdigt med sonens rum. 
Fönsterhyllor ska upp + parkettgolvet ska fräschas till.
En liten sittning i solen hinns säkert också med.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du,,Ja jag fundrade vars jag hamnade,först..Här var det en dimmig sval morgon,men nu är solen här och jobbar upp graderna,blir säkert en jättefin dag.Haé Kramen.

Anonym sa...

Vackert foto & sittning i solen är ju inte fel :)
/Lördagskramar Annmi

ansepanse sa...

vilken trevlig överraskning :) jag kände inte igen mig alls :)
9 grader som lägst här inatt och sol, nej, den försvann :(
Sv: om jag är med så släpper han in dig :)
kramar

yvonne sa...

Jag trodde att jag hade kommit fel!!!Jag har smakat svartvinbärsbrännvin och det var gott! Hoppas att mitt blir lika gott!Kram!