torsdag 5 september 2013

Här var det tjockt!

Om man nu hittar på diverse bantningskurer som överviktiga tar till varför inte också se till att den tjocka som råder ute bantas ner.
Någonstans där ovanför finns Klara. 
Hoppas hon hittar ut även idag.

Om så är fallet hittas jag sittandes i solstolen i eftermiddag.
(Om jag inte provligger vår nya soffa som anländer under dagen.)

Snart är vår nya TV-rum klart.
Saknas gör endast gardiner.
De ska inhandlas på torget nästa Lördag.
Den här Lördagen hinns det inte med då vi ska köra sonen till Landvetter.

Det är gott att vara katt.
Elsa kan konsten att koppla av


6 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Du kan väl prova att ligga som Elsa. Kram

yvonne sa...

Elsa ser ut att kunna det där som somliga försöker!!Staketet kommer att bli snyggt när det är färdigt!Kram!

Anonym sa...

Mors,,ja fy så dimmigt det var i Vreta i morse,,hoppas som du att Klara gör sitt jobb..Jag ska köra hem snart,uppdraget slutfört..
Hoppas du får sitta/ligga i solen på Em..Haé Kram.

Jenfan75 sa...

Gomorron från ett kallt och disigt Bastuträsk. Här har förkylningen kommit med stormsteg och är av den sega sorten. Men jag skall ut och försöka locka in en katt idag somär vilse på kalhygget.

Mita sa...

Här har Klara kommit fram,men dimman var inte så tjock i dag så det gick rätt fort.
Skönt när det börjar bli klart och allt är på plats,och en ny soffa är ju toppen.Gardinerna kommer bli pricken över i...
Hoppas du får din stund i solstolen,
Kramar♥

Veiken sa...

Oh, då är kan på väg redan! Jag önskar att jag var en lite fluga i hans ficka och kunde titta upp lite då och då!
Hoppas han njuter dubbelt och har superkul! Kram