onsdag 16 oktober 2013

Tuff tuff

Dagens frukost vy är inte vad det var i går.

Just nu är det becksvart ut och det finns inte en chans att se det fina trädet sen igår.

I kväll tuffar jag med tåget till Lund.
Dottern och jag ska ha en mamma-dotter relation den närmsta veckan.

Samtidigt som jag sätter mig på tåget här mot Lund tar hennes pojkvän tåget till Falköping via Jönköping.
Jag får väl vinka någonstans på vägen 
Men det betyder också att i Lund står det en bil och väntar vid station som jag ska ta med mig tillbaka till Dalby.

PÅ Måndag eller Tisdag kommer sen gubben ner för att ansluta sig till oss.

Nu blir det den sista packningen och därefter till arbetet kl. 09:50.

Tussen ska få en liten present när jag kommer ner.




2 kommentarer:

Siita sa...

God middag. Hoppas du har en råtta med till kissarna. Ha det gött i Skåneland. Kram

Jenfan75 sa...

Hoppas ni får en trevlig vecka :)