lördag 22 mars 2014

Skynda!

Vad härligt. 
En hel helg framför oss.
Men som alla andra troligtvis gjort har jag redan fyllt helgen.

Det många saker som ska göras.
Första bowlingfria helgen och mycket har förpassats hit.

Idag ska det:
Putsas fönster.
Klippa det sista på träden och kratta upp skräp som ligger i rabatterna.

På tal om klippa så behöver Theas klor få sig en omgång.

Men det viktigaste är nog den där långpromenaden som jag längtat efter i 2 veckor nu.
Var den ska gå av stapeln är frågan.
Gubben snackar om att går runt både Munksjön och Rocksjön i ett svep.
Jag tar nog hellre en skogssväng.
Vi får se vems vilja som är starkast.

Under dagen ska jag också inhandla lite sånt här till min trappa.


Kan man skynda på våren ska man göra det.
Visst blir man glad över en färgklick.






Inga kommentarer: