fredag 27 juni 2014

Var är han?

Jag trodde jag skulle få besök idag.
Men Tor bestämde sig för att undvika mig.

Han  verkar däremot ha farit runt ordentligt i södra Sverige,
I Norrköping blev han alldeles  för närgången.
Stackare som inte inte hade en chans att komma undan.

Visserligen gillar jag åska och följer gärna vädret på olika åsksajter.
Testa den här om ni är intresserade.
Men.
Mitt förhållande till Tor är ett förhållande på avstånd.
Aldrig i mitt liv att jag skulle befinna mig ute under ett åskväder.
Man får inte vara dumdristig när det gäller så starka krafter.
Respekt är vad man bör ha.

Tyvärr så missade jag chansen till ett fantastiskt skådespel idag.
Men det kommer säkert fler chanser.

Regn har vi fått i massor nu under kvällen men det var också allt som erbjöds.
(Lite muller hörde vi men det var långt borta)


Tomt hot i dessa mörka moln


Inga kommentarer: