onsdag 25 maj 2011

Det är dags

Jaha. så var det dags för jobbet igen.
När jag började arbeta deltid 1 april hade jag lovat mig själv att gå till jobbet varje dag jag började sent.
2 ggr har det blivit.
Först så måste vädret tillåta att jag vandrar iväg 5,5 km.
Sen var ju min mamma sjuk och allt kom av sig.
Min tid har inte räckt till .
Men.
From nästa vecka ska jag ta nya tag. Och nåde den som skickar hit dåligt väder tisdagar och onsdagar.
Här är vägen jag ska vandra men nu är det alldeles grönt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tag gick jag hem från jobbet, drygt 5 km. På morgonen åkte jag med Anders som hade vägarna förbi (eller tog bussen).
Det var jätteskönt när man väl kom in i det, men mornarna, ja det är helt enkelt inte min tid...
:-)

Anonym sa...

Jag brukar också försöka gå på jobbet. Det blir som lite gratis motion :)
Kram och lycka till med dina promenader!
(från Carina som har fel på bloggen därav anonym)

Sladdertackan sa...

Hur långt har du till jobbet?

Tomtan sa...

Men visst kan du dela med dig lite om du hittar nått fint väder??? *ler*

Siita sa...

Hoppas du får fint väder dom dagarna. Kram

Petra sa...

Då hoppas jag att det bra vädret kommer tillbaks nu då....för din skull ;)

Kram

Anonym sa...

Jag är likadan - hittar alltid orsaker till att jag inte hann, men nu ska det bli ändring. Tack för sparken där bak! Kram

Anonym sa...

Håller tummarna för sol och värme så det blir av!

Ma sa...

Hoppas Du får fint väder de dagar Du går till jobbet. Gå i uselt väder är inte kul...