torsdag 29 december 2011

Hur ska det här gå till?

Logistik på hög nivå.
Mina morgnar är välplanerade och de går alltid ihop.

Desto värre är det när gubben har fått ändrade morgonrutiner.
För att min planering ska funka gäller det att han masar sig ur sängen i tid för att skjutsa mig till jobbet.

Han är ledig och vill han ha tillgång till vår bil under dagen så kan han inte ligga och dra sig till 5min innan vi ska åka.

Alternativet är att jag tar bussen.
Men vill jag gå i snålblåst och regn till busshållplatsen?
Nej det vill jag inte.

2 kommentarer:

Sand mellan tårna sa...

God morgon! Här i värmland blåser det friskt denna morgon. Åker tilll Gbg idag och där lär det väl inte vara vindstilla heller.
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Men tänk vilken snygg martyrgloria det skulle kunna ge.