onsdag 4 april 2012

Logistik på hög nivå.

Någon God Morgon vet jag inte om det är.
Jag får huvudvärk bara jag tänker på dagen som är i antågande.

Idag ska jag, 
09:00 lämna bilen på verkstaden.
10:00 börjar jag arbeta i andra änden på stan.
14:00 hämta pappas medicin på apoteket och lämna den till honom,
Någon gång innan 17:00 hämta bilen.
16:45 slutar jag arbeta.
18:.00 börjar min träning inne i stan.

Jag vet i katten hur jag ska få ihop det utan att ta fram häxan i mig.
Flex eller komp. är frågan





6 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Lika bra att hitta den där häxan från starten denna dag! Kramiz

Anonym sa...

Mors,,Du får nog ta fram Häxan,,eller så får du Klona dig,,ser tufft ut för dig hela dagen.Haé Kram.

Sand mellan tårna sa...

Oj det var mycket på schemat. Kloning kanske;)

en chic mammas bekännelser sa...

godmorgon ! en snabb fråga, vilket är ditt säkraste vår/sommar plagg iår ? :)

ha en fin dag kram

Ama de casa sa...

Oj, det var ett tufft program idag. Hoppas du klarar ut allt - du kan ju tjuvstarta med kvasten för att ta dig mellan alla grejer :-)

Petra sa...

Det där lät lite tufft, men jag tror nog att du fixade det på nått sätt....Du är ju kvinna ;)

Kram