torsdag 17 maj 2012

Omväxling förnöjer.

Att ha samma väder för jämnan är kanske inte så roligt.
Man uppskattar väl inte det varma och soliga vädret om det aldrig är något annat.
Men någon j-a ordning får det väl i varje fall vara.
Idag har vädret bytt ungefär var 10.e minut.
regn-sol-regn-sol-regn-sol-regn-sol

För att vara på säkra sidan tog jag med paraplyet och där fick jag gå bärandes ett paraply i solskenet. 
Sen lämnade jag kvar paraplyet i bilen. 
Vad hände då? Regnskurarnas regnskur.

Men man kan ju inte annat än att säga att det har varit ett jämt omväxlande väder.


7 kommentarer:

Sand mellan tårna sa...

Igår regnade det här, idag sken solen och imorn ska det regna igen. Får väl se vad det blir...

Anonym sa...

Smaken är som baken. Men te dricker jag endast om jag är riktigt sjuk

Ha en fortsatt bra kväll

Veiken sa...

Du ska vara riktigt glad - solen har lyst....med sin frånvaro här! Nu lovar dom bättring i alla fall! Kram

Sussi sa...

haha vilken ironi! Det är bäst att alltid har paraplyt med sig ;)

Kramisar

Lisbeth sa...

Verkar som om någon däruppe spelar dig ett spratt. Tänker på det du skriver om löneökning. Så många procent som de lågavlönade skulle behöva för komma upp i en skälig lön finns inte. Det är och förblir orättvist
Fäll upp Fäll ner Fäll upp....
Lite kul det där tycker jag

Fenixmonas sa...

Regnade gjorde det på oss också igår och på allt vi skulle sälja...Inte kul snarare kallt!!! Kramiz

Anonym sa...

Hej! Ja denna månad har det verkligen varit omväxlande väder på menyn. Ha en fin dag !