torsdag 19 juli 2012

Avslut

En god kopp te och en skön fåtölj är det som gäller nu.

Har man gjort ett dagsverke så har man.
I dag ringde det hela 11 samtal. 
Förstå att jag är helt slut.
(en normal dag så har vi lika många samtal i halvtimmen)

Men jag tror nog att vi kommer att få fler samtal i morgon.
 I helgen börjar Ramadan och det brukar vara många som kommer på att de behöver tandvård i sista minuten Under fastan får Muslimerna inte föra ngt över läpparna medan solen är uppe. 
Det är bara det att våra tider redan är slut då en av tandläkarna gick hem i dag  och var magsjuk. 


3 kommentarer:

Siita sa...

Oj då magsjuk, det vill vi inte ha. Thea var här idag o hon ville inte det, gud så hon grina. Men när hon fatta att hon skulle vara här då gick det bra. Visade henne var hon kunde plocka röda vinbär o dom gilla hon. Kram

Tomtan sa...

Att Ramadan ska påverka tandläkarbesöken.... De är mycket man inte vet!!!! "Mina" elever är lediga en dag för att festa, annars märker vi inte av det!

Veiken sa...

En magsjuk tandläkare är det sista jag vill ska vara och röra i min mun - annars är det helt OK att gå och bli fin i munnen, om det inte var så himla dyrt! :( KRam