fredag 20 juli 2012

Blå blå är ...............

Där jag sitter nu (köksbordet) ser jag himlen över grantopparna.
Och den är
BLÅ
Hoppas det håller i sig.

Sista dagen innan den nya semestern.
De två närmsta veckorna är det dags igen. 
Men sen är mina semesterdagar slut.
Inte riktigt kanske. Jag har 4 dgr kvar men de ska sparas.
Dottern har aviserat om att det troligtvis blir en flytt igen och då kanske mina dagar behövs.
Men när vet ingen. Lägenhet i Sthlm-området är det som sökes.
Hennes sambo har fått jobb i Kista och pendlar just nu Eskilstuna-Kista.


6 kommentarer:

Petra sa...

God Morgon!
Nästa Söndag är det dags för mej att ha 3 veckor till. Sen har jag nog 5 dagar kvar tror jag, men dom är bra att ha ;)

Kram

Siita sa...

Min dotter Ingela ska flytta igen runt 20 sept. Men det blir inom stan där hon bor. Kram

Yvonne sa...

Godmorgon! Jag har också lite blått ,men även lite moln..Visst var det en go gest av henne.Tänk att det finns så goa snälla människor!Morgonkram!

Tomtan sa...

Börjar åxå min sista semester när dagen är slut. Blå himmel med kallblåst....

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Här är det härligt väder också.

Skönt med lite semester igen. Det kan vara riktigt gott att ha det i olika omgångar :D

Mita sa...

Skönt med två veckors semester nu då.
Då får vi hoppas att vädergudarna är på gott humör.Den här veckan har vi faktiskt inte haft något regn,helt otroligt..
Kramar♥