tisdag 24 juli 2012

Träning avslutad

Vi är smarta. 
(Eller inte.)

Hur man ens kan komma på att boka bowlingträning när det är 28 grader ute är en gåta.
Men nu är det avklarat.
Och ngt kilo av mig försvann säkert där på banan.
1,5 timmes intensivt bowlingspel i en varm och kvav hall är inget lätt jobb.
Våra klot är ju inte av den lättare sorten utan de väger mer än de bowlinghallen tillhandahåller till ströspelare.
Klotet väger nästan 7 kilo och det kastas under den tiden ca 50 ggr.
Men nu kan jag med glatt hjärta och utan samvetskval sätta i mig lite fika.


3 kommentarer:

Maria sa...

Bra planering. Fika är viktigt!

Siita sa...

Den värmen har inte jag, men jag spelar ju inte heller. Kram

Anonym sa...

Mors,,det blev en 350 kg svingande för dig i värmen..Klart du får återkomma,,här i Uppsala blir det en varm dag verkar det som..Haé Kram.