söndag 20 januari 2013

Inte min dag

Jag vet inte om det var bowling jag sysslade med men om det var det så var mitt resultat absolut inte bra. Det tog 1 1/2 serie innan min första strejk kom. Men sen kom det 3 på en gång.
Vi vann ändå mot herrarna från Gislaved.

Efter bowlingen hade jag planerat att vandra in mot city för att shoppa lite.
Min klädaffär hade halva priset på allt i affären.
Jag brukar alltid kunna fynda lite men inte idag. 
Där upptäcker jag att jag glömt min mobil i bowlingväskan.

Men jag tar trots det bussen mot en Bowlingaréna i andra änden på stan.
Gubben spelade match där.
Efter att han var klar kör vi tillbaka till Bowlingcity för att hämta min mobil.

Sen hem och laga lite mat för magen kurrade av hunger. 

.


5 kommentarer:

Mita sa...

Ja ibland tillhör dagen helt klart någon annan. Och visst är det typiskt att man inte fyndar nånting när man borde det...varför är det på detta viset??
Hoppas maten blev bra**
Kramar♥

Skruttmärtha sa...

Tack för kramen.
Trist att det inte fanns lite mena massa fyndkläder när du skulle handla.
Kram

Siita sa...

Hejsan. Jag vill shoppa med dej. Kram

Ama de casa sa...

Synd att du inte hittade nåt när det var såna fyndpriser...

Fenixmonas sa...

Synd att det inte blev några shoppingfynd, fast ibland är man bara inte upplagd för shopping! Kul att ni vann och att dagen vlev bra! Kramiz