söndag 29 juni 2014

Allt var på topp.

I går kväll var vi inbjudna till att fira Tommy.
Vår vän som fyllde jämnt.

Eftersom jag vet att de over there läser min blogg så säger jag bara.
Tack!
Vi hade det trevligt och  stämningen var på topp.

Under kvällen försökte vi hålla koll på hur fotbollen gick.
Brasilien  - Chile  
Vilken rysare med straffar som missades.

Sen kom vårt lag i rutan.
Colombia - Uruguay

Vi följde  inte matchen men i takt med sonens inlägg på FB förstod vi att  hur det gick.

Ricardo Edlund
Den här bilden visar tydligt resultatet..

Colombia har visat musklerna och nu verkar det som om de har seglat upp och blivit favoriter.



2 kommentarer:

TantGlad sa...

Ja dethär med sport är inte min grej hahaha...

Önskar dig en RIKTIG skön måndag!
Kram

TantGlad sa...

Ja dethär med sport är inte min grej hahaha...

Önskar dig en RIKTIG skön måndag!
Kram