tisdag 1 juli 2014

Jag kan jag.

För 10-15 år sedan var jag fena på att skriva bra slogans och vann ganska så många priser.
Bland annat så var gubben i Italien och såg på Formel 1 lopp.
Han fick sitta på VIP-läktaren och äta middag med Michael Schumacher.
Den där gubben cyklar även runt på en Chiquita-cykel.

Men det var länge sedan jag tävlade.
Förra veckan så fick jag ett infall när vi var på CityGross.
Nivea hade en tävling där vinsten var en Webergrill.
Jag slängde i en lapp i lådan 
Och.
Gissa vad som nu är monterat och klart på min altan.


Inte illa.
Gladast är nog sonen som är den som alltid vill grilla när han är här.

3 kommentarer:

TantGlad sa...

Så duktig du varit. Så roligt för honom nu då hihihi. Ja han blir nog glad.
Nu önskar jag dig en fortsatt fin dag!
Varm kraaam från mig!

TantGlad sa...

Så duktig du varit. Så roligt för honom nu då hihihi. Ja han blir nog glad.
Nu önskar jag dig en fortsatt fin dag!
Varm kraaam från mig!

Gunnel sa...

Grattis! Du är raka motsatsen mot mig. Jag vinner över huvud taget ingenting, och ändå skickar jag in till massor av tävlingar. Måste var kul.