lördag 25 februari 2012

Leklystna

Här skiner solen och det ser ut att bli en ljuvlig dag.

Klockan 04:00 väcktes jag av ngt som lät på bottenvåningen..
Rusade ner och hittade en liten Elsa som rullade runt på en golf-boll.

Vem som gett henne den kan man ju bara gissa.
(Lekkompisen är en person som är 190 cm hög.)

Gubben ska strax iväg till bowlinghallen och under tiden han är där ska jag gå igenom mina kläder och skor.
Kan inte förstå varför jag sparar saker jag inte använt på åratal.

När gubben kommer tillbaka tar jag bilen och åker till min bowlinghall.
På vägen passerar jag sortergården och hivar i skräpet..







3 kommentarer:

Anonym sa...

Mors,,här är det gråväder och duggregn..Lien misse med golfboll,,kan bli mycket oväsen av det..Haé Kram.

Anonym sa...

Visst känns det som om man hellre sover klockan fyra?

Sand mellan tårna sa...

Ser att du gjort om headern på bloggen. Nice=)
haha jag brukar vakna av att Slash leker med en pingisboll i hallen, klonk klonk låter det. Han har nästan slutat helt att sova i sovrummet nu. Ligger där gärna en stund men sen vill han ut och framåt morgonkvisten drar han igång sitt bollspel;)