tisdag 17 april 2012

Missade jag något?

Jag tog mig en liten sovmorgon i morse. 
Jag hörde när gubben gick  upp men jag vände bara på mig.

När jag vaknade till hoppade jag in hos Sita.
Snö i mängder.

Ok , hon bor ju en bit norrut. Men ändå.

Sen ringer gubben från Växjö och sa att väglaget var uruselt på grund av snö.
Växjö ligger en bra bit söderut så jag blev lite förvånad.

När jag kom till jobbet var det stora samtalsämnet snön som kommit.
Vilken snö undrade jag.

Den enda snö jag upplevde under dagen var ett 2 minuters snöfall mitt på dagen.

Men på Fredag kommer jag inte att missa det.
Det ska komma mängder.

4 kommentarer:

Tomtan sa...

Men se de snöar!!!! tom jag är nöjd nu....

Mita sa...

Snön som aldrig kom i vintras är det stora samtalsämnet nu,haha...nej men roligt är det inte.
Hoppas dom har fel om det stora snöfallet...
Kramen*

Marija sa...

Fin header :D älskar flamingos..

kolla min blogg: www.marijas.se

Sand mellan tårna sa...

Fy vad trist med all snö. Nu måste väl ändå våren komma eller så slår det om till sommar direkt.