torsdag 26 juli 2012

Doppat

Vilket gott väder vi haft våra två dagar i Mellbystrand.
Och visst har jag doppat mig. Hela vägen från huvudet till tårna.
Jag tillhör de som har svårt att bara doppa kroppen.

Jag har inte varit där nere innan och blev riktigt impad av stranden, 1,2 mil lång och man kunde köra ner bilen på stranden.
Vi var där nere för att checka våra vänners nyinköpta sommarstuga. Så fin så och det fanns tom en liten gäststuga på tomten.
Jag tackar och bugar för värdfolket för en trevlig vistelse.


2 kommentarer:

Tomtan sa...

De var inte illa!!!! Här har det inte doppats något sedan sista badet på Storsjöbadet :D

Camilla sa...

Hmmm...doppat sig? Det kan jag säga att det har jag INTE. Och kommer nog inte göra det heller något i år.
VAR ÄR VÄRMEN???
Låter som dom har stugan på ett fantastiskt ställe.
Kram!