tisdag 16 oktober 2012

Barnen först och främst

Nu kommer värmen och dottern.

Vilken tur att jag påminde henne om att det är i morgon hon skulle bli hämtad hem. Hon trodde det var på Torsdag.
Men på Torsdag har jag tänkt att vi skulle ta lite bowling och på kvällen kanske gå ut och äta hela familjen. Ska bara checka vart de barna kan tänkas vilja gå. Indiskt eller Thai-mat är nog frågan.

Jag och gubben får väl vika oss för ungarna.
 Som vanligt så går barnen före allt. 
Precis som det ska vara.





5 kommentarer:

Sassa sa...

INDISKT, de har lite mer rätter för oss som inte äter kött :D

Anonym sa...

Kväller,,ja låt ungdomarna bestämma maten,,det blir nog bra..Klart förkylning och båtupptagning,,säkra hösttecken..Kramen.

Siita sa...

God morgon. Innan jag läste vad dotterrn skrivit så tänkte jag indiskt. Kram

Petra sa...

Ser att du redan fått svaret av henne ;)

Kram

Sand mellan tårna sa...

Visst är det så att man viker sig för barnen. Är de glada är vi glada :)